We are home!

6 augustus 2016 - Opheusden, Nederland

We zijn weer thuis!!

Wat kunnen we terugkijken op een geweldige vakantie...

Genoten van alle plaatsen die we bezocht hebben...

Wat is New York een gave stad! En zo groot! Wat een geweldig uitzicht over de stad vanaf de 104e verdieping van de Freefom Tower! En wat een indrukwekkende plek daar beneden waar eens de Twin Towers stonden... Een dag in de big city is veel te kort, er is nog zoveel meer te zien: Time squire, Central Park, 5th Avenue, Empire State building en ga zo maar door!

Onder de indruk van de geweldig mooie Niagara Falls, zo prachtig, adembenemend mooi om werelds breedste watervallen te zien en horen razen, en dan ook voelen wanneer je ondanks de charmante regencape toch nat bent gespetterd!

Wat een rust bij de Amish! Geen elektriciteit en moderne gemakken maar de was met de hand doen, koken op een hout fornuis en van smorgens vroeg tot savonds laat druk met de dieren en op het land... Hard werken om in je levensonderhoud te voorzien maar toch rust! Geen gejaagdheid en afleiding door sociale media, gewoon genieten van alle pure dingen in het leven...

Een dagje Washington DC is een dagje geschiedenisles! Het Lincoln Memorial, herdenking van Lincoln de Amerikaanse president die de slavernij afschafte, World War 2 Memorial, even stil staan bij de impact die de 2e wereld oorlog had. Zoveel mensen gestreden en ook gestorven voor onze vrijheid!

En wat een plezier bij onze American family! We hebben genoten van de kennismaking met lieve mensen, gastvrijheid, gezelligheid, zorgzaamheid, humor en gekkigheid en twee super lieve mensen die ons in hun huis en familie verwelkomde. We maked a lot of lovely memories!