Amish village

22 juli 2016 - Bird in Hand, Verenigde Staten

Vanochtend al vroeg op pad gegaan om op bezoek te gaan bij een Amish boerderij. We hebben daar een speciaal voor toeristen ingericht huis bekeken (erg interessant Hoe die ingericht was, geen stroom en een houtoven) een boerderij, de amish school en wat winkels met producten door de Amish gemaakt, zoals quilts, jams, e.d. De Amish reden gewoon in paard en wagen (hun noemen dat een buggy) tussen alle auto's op de straat.
Daarna heerlijk geluncht en doorgereden naar de boeren markt in een dorpje vlakbij.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Oma en opa.:
    23 juli 2016
    hoi lieverds, wij genieten ook van jullie verhalen, en weten precies waar jullie zijn geweest. blijf genieten, er komen nog meer mooie dagen.Jannie heb je al een mais kolf gegeten? die zijn heerlijk ,vraag maar aan Sharon, liefs Oma.Op New York jullie laatste grote reis voor jullie weer naar Opheusden af reizen, of staat er nog meer op het program?
  2. Remko en Gerdien:
    23 juli 2016
    Super leuk zeg! Nu kun je een voorstelling maken van de boeken die we lezen Jannie hoe de Amish leven.
    Blij dat jullie zo genieten. Jullie hebben het verdiend!

Lieve groetjes vanuit Zetten.
  3. Oma en opa.:
    24 juli 2016
    Hebben de foto's van NY gezien fantastisch ik vind het knap dat jullie dat allemaal voor elkaar hebben gekregen vinden de kinderen dat ook interessant geef ze maar een dikke knuffel van opa en oma gr. ons