Baltimore

18 juli 2016 - Baltimore, Maryland, Verenigde Staten

Vandaag een dagje naar Baltimore geweest. Fort McHenry bezocht, een oud fort waar de Amerikanen en de Britten tegen elkaar streden. Het fort is nog steeds de origenele bouw en goed onderhouden. In de kamers was te zien hoe de soldaten daar leefden met elkaar; er was een kamer waar de strategie bepaald werd, een kamer waar de soldaten sliepen, eten kookten, waar je naar oude radio fragmenten van toen kon luisteren, een kamer waar de geschiedenis van de Amerikaanse vlag verteld werd.Erg interessant! Wij arriveerde er zo rond 10.15 en hadden de eer om voordat we alles gingen bekijken samen met de andere  toeristen die er al waren de vlag te hijsen!

Uit lunchen geweest in de haven van Baltimore, en daarna in een hoog gebouw op de 27ste verdieping de skyline van Baltimore bekeken! De toren-verdieping was een soort gedenkplaats voor de Twin Towers van New York, er was zelfs een groot brokstuk van 1 van de Twin Towers bij de ingang. Erg indrukwekkend!

1. Oma en opa.:
    20 juli 2016
    Hallo uit Zetten jullie zien alles wat wij ook al keer hebben gedaan leuk he was in dat gebouw geen aquarium met zee honden bij de ingang? Vinden de kinderen het ook wel leuk? Tot de volgende mail gr. uit Zetten
  2. Remko en Gerdien:
    20 juli 2016
    Hallo luitjes,

Super dat jullie het naar de zin hebben en ik zie en lees dat jullie het naar de zin hebben. Dat doet ons goed!
    In de toekomst hopen ook wij een keer door Amerika te trekken.
    Geniet ze en laat alles rustig op je afkomen.

Heel veel liefs en een dikke knuffel van ons!