Even bijkomen...

14 juli 2016 - Phoenix, Verenigde Staten

Heerlijk geslapen tot 1 uur! Hahaha, toen was Fleur al aan het spoken. Dus ik maar bij de dames op kamer geslapen zodat Ronald tenminste goed kon slapen. Erg mooi logeeradres, ruim en omringt door veel natuur. We hebben herten gezien langs de straat en vuurvliegjes, echt gaaf al die lichtgevende stipjes! Nienke is dikke maatjes met de hond Nelly die de bijnaam Fluffy heeft. Hele middag samen gespeeld terwijl Fleur een middagdutje deed. En ook nog de paarden van de buren wortels gevoerd uit de hand! She loved it! Rijles gehad in de auto van Sharon, mooie Prius, rijd erg lekker. Dus om te oefenen naar het reservaat geweest en de Canadese gansen gevoerd. Ronald, Steven en de meiden naar de sspeeltuin terwijl Sharon en ik boodschappen deden, wow! Wat een mega grote winkel! Echt niet normaal! Na de boodschappen met zn allen verzameld bij de supermarkt en daar geluncht op de bovenverdieping terwijl we naar alle winkelende mensen keken! Savonds cake wezen eten op het verjaardagsfeestje van kleinzoon Henry die 10 werd. Al een stel super aardige familieleden onmoet.

1. Annemiek:
    14 juli 2016
    Super leuk om te lezen.... heeeel veeeel plezier daar nog.....Groetjes aan iedereen.
    Liefs Annemiek
  2. J.lavieren:
    14 juli 2016
    Mooi joh geniet er van ,pas goed ook elkaar en de Kids
    Doeiiiii
  3. Remko en Gerdien:
    Hey lieve luitjes,

Geniet van jullie mooie reis! Heel veel plezier. Lekker uitrusten ennnnnnn natuurlijk heel veel zien.

Liefs ons!
  4. Oma en opa.:
    15 juli 2016
    Fijn dat het goed is gegaan naar de niagara doe voorzichtig op de terug reis nog veel fijne dagen